Asså varför måste man skriva rubrik för =O?!?!

HejHej!
Idag har det inte hänt mycket. Jag har gått i skolan, idag gick vi ända till 15:30 :(. Efter det hämtade jag min lillasyster på dagis sen lite tv, dator o läxor.

Men Jag kan väl skriva lite om en lite puckad grej vi gör på svenskan.
Vi gör en bok: Boken om mig själv. Vi får olika uppdrag att skriva om. Vi har t.ex. skrivit en namn bikt, om när vi föddes, om vårat namn, våran favorit leksak, om våran familj mm. Sen skulle vi också ta reda på det första vi hade på oss. Jag menar vem vet/bryr sig om det?! Och jag vet inte, blöja kanske?!? :O

På NO:n så jobbar vi i grupper (2-3 pers/grr) och bygger typ små friggebodar (alltså SMÅ). Idag satte min grr på ett svart lurvigt tak på vårat hus xP det ser ganska kul ut xD

På engelskan så är vi uppdelade i grr och ska göra typ ett nyhetsprogram. Faktiskt väldigt kul, förutom att tre stycken i min grr typ inte jobbar alls =/
Vi får se om jag lägger till nått mer lite senare xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0