Första riktiga doppet!! SUPER SKÖNT!!

Hej!
Idag vaknade jag som vanligt ganska sent ( ca. 10 elr nått). Då gick jag ner och åt frukost. En stund senare, elr kanske tre timmar men ändå, så åkte hela familjen iväg för vi skulle ut med båten idag. På vägen tankade vi och handlade lite. När vi till sist kom till hamnen så var säkert kl. nått med 14 typ. Våran båt ligger vid Hjälmarn, elr rättare sakt i svartån men asså det e ju typ samma xP. Och vi åkte först ut till hjälmaren xP. Sen åkte vi en bit till ett sund, vi åkte igenom sundet och sen en bit till och sen genom ett sund till. Efter det åkte vi ytterligare en stund tills vi kom till den ö vi var på väg till. 
Det var jätte fint på ön. Och det var ganska kalt i vattnet men det var ju typ 27 grander elr nått i luften så det gick bra men jag kommer till det alldeles strax. För efter som att det var så sent så började vi med att äta mat. Vi åt pasta sallad med pesto (jätte gott!!). Efter det gick jag och la mig och solade. Sen badade vi. Och det var bara SÅÅ himla skönt!!!! Visserligen var det ju kalt så det tog en himla lång att komma i men när jag väl hade kommit i så var det SUPER skänt!!
Sen åkte vi tillbaka och på vägen stannade vi och köpte glass. 
När vi kom hem så var jag ute en stund med min kanin ludde i koppel i trädgården.
Sen åt vi kvällsmat (korvstråganoff). Därefter gick jag upp till min dator. Sen spelade jag lite Eye Toy med Vicke och nu bloggar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0