Kiwésar (jag vet att de inte stavas så men jag tycker det ser gulligt ut xP)

Hej!
Idag när jag vaknade så... gjorde jag allt det vanliga: duscha och göra mig iordning. Därefter gick jag ner och åt frukost och idag till VAKNA!! Idag kom Linn och Alex redan vidhalv nio. För vi skulle stanna på stan och handla lite på vägen till skolan. Jag handlade sex stycken "kiweésar", därför att det var klassföreståndardag idag (det innebär att alla klasser på skolan gör saker enskilt i klasserna och har lite "mysigt och kul" elr kanske åker till ett bad hus elr nått sånt) och vi skulle kolla på film och dom som ville fick ta med sig en frukt för vi tänkte göra en fruktsallad till filmen och så köpte jag LITE godis för det fick vi också ta med oss om vi ville till filmen. Det första vi gjorde var att ha engelska xP (på klassföreståndardagar så har man ingentligen inga vanliga lektioner men vi behövde verkligen den här engelska lektionen, typ =S =O) Och då redovisade jag och min grupp våran talk show. Det var så typ "läskigt" asså "jag kännde mig typ "obekväm" elr nått. Efter det så var vi ute och hela klassen lekte dunken. Det blir lite rörigt när det var så många. Sen gick vi in och gjorde fruktsalladen. Efter det åt vi lunch det var typ nån nudel sak. Ganska god. Men jag tog typ nån sweet chilli sak som var SÅÅ HIMLA STARK!!! Efter det kollade vi på filmen (Norbit) medans vi åt fruktsallad och vårt godis (MUMS!!)
När den var slut så var klockan 14:30 då cyklade jag och Linn upp på stan. Där gick vi på gina, hm mm. Efter en stund så kollade jag på klockan och såg att den var 15:30 så jag blev tvungen att springa till synsam affären för jag skulle göra en synundersökning. När jag var klar så kollade jag på lite bågar. Och dom här tog jag hem för att prova lite:
Ja lägger upp bilderan imorrn xP
Efter det så gick jag till kyrkan där jag spelar piano. Och där spelade jag piano xP. Jag fick en ny låt, det var en låt från Twilight, SUPER fin!!
Därefter åkte jag hem. Då var jag lite vid dator sen grillade vi gris, SÅÅ himla gott!! Efter det kollade jag på tv och nu bloggar jag.
Hejdå! (för idag xP)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0