Missa NO:n xD

Hej!
Idag när jag vaknade så... duschade jag såklart som vanligt xP Sen tog jag lite frukost till vakna. Därefter cyklade jag till skolan. Idag var första lektionen spel (som alltid på måndagar xP). Då fortsatte vi att öva på Everybody Hurts. Det gick ganska bra fast jag orkade inte riktigt hela lektionen xP
Efter det var det engelska, då redovisade två grupper deras talk show (som tur var inte min grupp xP)
Sen var det idrott och då spelade vi fotboll! FINNS DET NÅTT TRÅKIGARE!!
Och sen blev det tillslut lunch. Det var nån potatis och skink gratäng. Och det var faktiskt ganska gott =/
Och SO:n började med att vi fick tillbaka provet. Jag hade 47/48 ganska bra, mitt fel var: vad var Ulrika Elionora till Karl III? Det hade jag ingen aning om så jag skrev dotter xS och alltså det var syrra. Asså vem kunde veta det =P
Sen var det svenska och hela den lektionen så pratade vi om stockholms resan imorrn, alltså hela min klass ska till stockholm imorrn, 7.30 - 0.00.
Efter det vare matte. Då var jag som vanligt i min grupp xP Och det var himla sköönt som vanligt xD 
Därefter SLUTADE vi. Vi slapp alltså NO:n xD.
När jag kom hem så kollade jag på house. Sen cyklade jag till en mataffär där jag och min kompis skulle handla inför stockholm. Jag handlade en festis, vindruvo, yorurt. baguett, äpplen, kakor och honung (MUMS xP)
När jag kom hem satte jag mig vid datorn och efter jag är klar här så ska jag nog cykla upp på stan och kolla på typ vickes avslutning på "pop och rocken" (orkar inte förklara vade e xP)
Ses
PS. Imorrn så gör jag bara ett snabbt inlägg på morronen för jag sak ju som sakt till stockholm, men jag skriver det ordentligt i overmorn så klart xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0