Tv och dator dag blev det idag =/

Hej!
Idag vaknade jag av att min mamma väkte mig och bad mig gå ner till hennes säng och lägga mig bredvid Malin. För att hon och Vicke skulle åka och spela golf. Då var kl. nått med 7. Och såklart när jag kommer ner så vaknar Mal. Så jag kan förståss inte såva längre utan vi får gå upp och åta frukost vid tv:n. När dom kom hem igen så gick mamma och jag och Mal upp på stan. Där köpte vi en klänning och en svart tröja till mig:
Tyvärr är den vita färgen lite gulaktig så jag kan inte ha nått vitt till den =/

Vi kollade också på skor till skolavslutningen men vi hittade inga som både passade och som både jag och mamma gillade, men senare när vi kom hem fick jag tästa mammas skor och gissa vilken storlek dom var?! 40!!! Alltså jag har ca. 38 och jag kunde ha dom. Lite förstora va dom ju men det gick =O. Så här såg dom ut:

Sen gick vi till mataffären. Där köpte jag godis och en hannah montana tidning xP, bara för att det var en affisch och en intervju med Miley Cyrus xP Sen köpte vi belgiska jordfubbar också (L) JAG ÄLSKAR JORDGUBBAR!!!
När vi kom hem åt vi nypotatis och typ kött, och till efterrätt åt vi jordgubbar, MUMS!!!!. Efter det var jag typ vid datorn hela eftermiddan. Och fixade med min freewebs sida: www.svennsson.webs.com. 
Till kvällsmat åt vi tickimasala (orkar inte stava). Därefter kollade jag på Robbinsson 2009, det var JÄTTEläskigt när Jarmo slog sig. Sen kollade hela familjen på Fantomen på operan. Den var väldigt konstig men himla fin också =)
Nu ska jag gå och lägga migså godnatt xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0