♪♫Flickkörs konsert!♪♫

Hej!
Idag började jag som vanligt med att kolla på vakna... och så läste jag också i min Miles To Go. Sen cyklade jag med Linn till skolan. Och idag är det hennes födelsedag, så jag säger grattis till dig igen :D
Den första lektionen var engelska, då fortsatte vi att öva på våran Talkshow. 
Sen var det so och då hade vi provet. Det var tre sidor fast på den sista så var det bara en fråga men den frågan var: Skriv så mycket du vet om Gustav III. På den skrev jag hela A-4 papret så när jag lämnade in provet var jag ganska nöjd xD
Därefter var det kör. Det var HIMLA tråkigt vi sjöng samma sånger som vi har sjungit alla dom senaste kör lektionerna också =/
Sen var det ÄNTLIGEN lunch. Och det var fiskpanetter, det tycker jag är väldigt gott. Men det fanns ingen god sås så det blev väldigt tort.
När lunchen var slut så gick vi till en kyrka en bit bort från skolan. Där lyssnade vi på en konsert, med min skolas flick kör. Ganska tråkigt men fint xD När vi kom dit var vi lite tidiga så vi fick sitta och vänta, DET var tråkigt så då tog jag lite bilder:
 - Kyrkan xP
 - Typ bredvid kyrkan =O
 - Beside the church =P
 -q xP
 - b xP
När vi kom till baka till skolan så skulle det varit svenska men det var typ ingentid kvar av den så vi fick rast. 
Därefter bytte vi om till gympan. Klassen delades upp, hälften inne hälften ute. Jag fick vara inne. Där fick vi hoppa höjd-hopp. Det gick faktiskt JÄTTE bra för mig. Jag hoppade 1,31 m. Och alltså det var typ min första gång som jag hoppade på riktigt så det var värkligen JÄTTE bra av mig. Och nu vill jag SÅÅ himla gärna börja på friidrott!! Jag ska värkligen tjata på mamma och pappa nu xP
När den roliga lektionen var över så cyklade jag och Linn (13 år xP) hem. När jag kom hem kollade jag lite på tv, läste lite och drack en herrans massa TE xP
Sen cyklade jag och spelade piano. Det var typ en "extra" lektion för mig och min "piano kompis" Sara, för vi ska spela tillsammans på piano avslutningen. 
När jag kom hem sen så satte jag mig ner och började blogga. Och nu ska jag gå ner och sätta mig och äta typ nått "kvällsmål"(?). Sen ska jag chatta med min kompis Jonna (Yoo, kallar henne så).

Ses! xP

Ps. Jag har lite roliga smeknamn som jag typ tänker börja använda på bloggen nu:
Jonna = Yoo
Ella = L
Mattilda = Mat, Matti
Alexandra = Alex, Al
Cornelia = Cocco, Col, Corn
Hedvig = Hee
Linn = (?) får fråga henne vad hon vill bli kallad xP.

Kommentarer
Postat av: yoo

hihhi, corn's häst ska du kalla iri's!!!XD

2009-05-20 @ 20:55:44
URL: http://jonniiizwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0