♥Göteborg♥

Asså idag har jag värkligen INGENTING att skriva om. Så jag får skriva om för föra helgen när jag var i göteborg.

Vi åkte dit på torsdag eftermiddagen. Vi bodde hos mina kussiner. 
På fredagen var vi på Liseberg. Jag ÄLSKAR Liseberg. Det var ett rosa åkband. Jag åkte en massa saker och jag älskar att åka bergodalbaneroch andra åkatraktioner. Jag åkte Balder, Kanonen,
SpinRock, Uppswinget, Lisebergsbanan, Radiobilarna, JukeBox, Virvelvinden, Slänggungan, Hanghai. Och så åkte jag dom här med min lillasyster: Små Grodorna, Kaffekoppen, Lilla Lots och Rabalder. Min lillasyster är 4 år och hon åkte FlumeRiden själv med våran moster och några av våra kusiner. Jag blev väldigt förvånad när jag fick höra av mamma att hon hade gjort det. Innan vi åkte hem så van pappa den här åt oss:

På lördagen åkte  vi till en jätte fin ö utanför Göteborg. Alltså den låg precis utan för kusten så det var bara en kort bro över till den och så var den så pass liten att man kunde gå runt hela xD men ändå. Vi började med att gå en bit och efter en stund så kom vi till ett ställe, på en av stränderna, där folk hade gjort torn av stenar. Här är några bilder på torn som redan fanns där:
   




Och dom här två tornen gjorde jag:


Här är en annan bild på många torn, kan du se hur många det är?
Sen gick vi en bit till, tills vi kom halvägs runt. Där stannade vi och fikade och där tog jag dom här fina bilderna:


Därefter gick vi runt resten, sedan åkte vi hem hem.
Det blev en riktigt rolig helg xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0