Inget mer One Tree Hill utan Chad och Hilarie ='(

Hej! 
Min dag idag började 00:00 medan jag kollade på Eurovision...När det var slut gick jag "bums" i säng. Sen vaknade jag ca. 9. då gick jag upp och började att kolla på Gilmore Girls som Robinsson (som jag inte han se igår). 
Sen åt jag lunch och hjälpte till lite ute. Därefter kollade jag på reprisen av ESC. Det var bara för att jag skulle spela in bara min favoriter på min dator och då var jag tvungen att passa det.
Därefter förhorde mamma mig inför so provet på onsdag, i solen.
Sen kollade jag på One Tree Hill. Efter programet så hörde jag att det var det sista programmet för nu, nästa kommer inte fören i höst ='(. Men det är inte det värsta. För då ville jag gå in på OTH siten. Där fick jag veta att i nästa sesong kommer varken Chad elr Hilarie ='(
Nu kollar jag på Wipeout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0