Ingen överskrift! xP

Tja!
Idag på morronen tittade jag som vanligt på vakna... och som igår fanns det ingen honung. Men idag var jag hungrig på jag tog några mackor med smör iallfall. Sen cyklade jag till skolan. 
Dagens klassråd tog VÄLDIGT lång tid idag. Vi pratade länge om våran "konstiga" mat på skolan. Och så pratade vi om orden "bög" och "fuck u". Vi skulle svara på om vi tyckte det var ok att säja det (altså som ett fult ord). Alla var trötta så jag tror att det var därför det tog så lång tid med den punkten, för att ingen orkade svara "klokt".
Sen var det eget arbete.  Då jobbade jag med lite engelska och lite so mm. Plus att alla har skrivit varsin deckargåta (för ganska länge sen altså) som alla ska ha allas av i en "Deckargåtor av 6b" bok (altså alla får en "Deckargåtor av 6b" bok var med allas deckargåtor i). Och hela dan har vi försökt att fixa med det, allt krånglar. Vi skulle göra det till spiralbocker. Och vi hade en apparat. Och sen när alla till slut hade gjort sina böcker så fick några fel och då blev alla typ tvugna att göra om sina böcker igen... Jag tror inte att alla är färdiga än =/
Sen var det franska och där gör vi släktträd, för att öva på orden min, mitt och mina, (ja kanske redan har skrivit om det men skitsamma).
Till lunch var det tachos. Alltså vist gillar jag med det men jag gillar typ bara chipsen.Och jag satt i mitten av hela mitt "gäng". Och alla hade fullt i sina tortillasbröd, med köttfärs, grönsaker och nån sås. Och det var bara SÅÅ äkligt att kolla på dom :P
Sen va det matte. Himla stökigt för vi hade vikarie, som vanligt x(
Efter det skulle vi haft NO men det blev mer eget arbete istället med den apsålut SÄMSTA läraren på hela skolan!!!
Sen var det svenska. Och i slutet på den så läste våran lärare ur en super dålig bok!!
Där efter var kl. 15:30 så vi slutade och jag cyklade hem. Väl hemma blev det House, Blue Water High och Gillmore Girls xD. Sen lite dator och sen var det dags för tv:n igen. Hjälp jag är med i en japansk tv show. Från och med nu HATAR jag Anna Bok. Hon gråter för ingenting och hon säjer att alla andra tar tävlingen på så himla stort allvar, men igentligen är det hon som tar det på så himla stort allvar. Jag hatar också att det var Sandra Dahlberg som åkte ut =( Sen kollade jag lite på Eurovision songkontest. Men när det kom till det här dåliga uppdraget gick jag upp och la mig:
PS. Jag vet att det blev många och där i mitten, men äch skitsamma. Jag är faktiskt JÄTTE trött kl. är 22:00!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0