HejHej!

Hej igen xP
Idag när jag vaknade hade jag fortfarande lite ont i huvet efter migränen men det gick bra =) Jag började med att duscha därefter brukar jag ju sminka mig och blåsa håret och så vidare men det görde jag faktiskt inte idag, orkade inte xP
Och det blev typ inte så stor skylnad (stavning om ni inte fattar vad jag menade, så på engelska heter det difference typ, elr det kanske ska vara med "i" skilnad =/ skit samma xP) När jag kom ner och skulle äta frukost till vakna som vanligt så hade min lille bror tv:n ='( så jag kunde inte titta på det. Sen cyklade jag till skolan och jag och Linn pratade om Gröna Lund typ hela vägen så det gick ganska snabbt (hehe). 
Skolan började med klassråd, asså HUR tråkigt som helst!! Ingen har ju liksom nått att ta upp och herre gud vi slutar om drygt en vecka vad finns det att ta upp?!?!
När det var slut så hade vi "eget arbete". Då hjälpte jag typ min kompis med musik sakerna inför musik provet så det blev inte så mycket gjort för min del =/
Därefter var det franska, och idag var det typ 15 lärare borta så det fanns ingen "fransk kunnig lärare" så vi fick en "annan" lärare som visade bilder från Paris istället, SÅÅ himla tråkigt. Tillslut tog den lektionen slut och det blev mat. Det var spagetti och kötfärsås, ganska gott. På den rasten satt jag och en kompis och försökte skriva lite på våra låtar men jag gjorde typ inga framsteg x /
Därefter fick vi springaupp till klassrummet för att vi skulle ha matte men vi väntade där i 20 min och det kom ingen lärare så vi fick hål timme. Kan väl ha nått med att det var så många lärare borta xP
Så efter den LÅNGA rasten gick vi ner till NO:n. Där fortsatte jag och min grupp med att rita våra bratz dockor i vewrklig storlek. Asså huvet fick en väldigt konstig form och ögonen vart lixsom 50 gånger större än näsan =/
Därefter var det svenska. Då skrev jag färdigt alla antäkningar till "Boken om mig själv". Nu ska jag bara ta lite fotton hemifrån och skriva rent xD
Sen fick vi en liten "bensträckare" som min lärare kallar det xP Efter det läste hon i den där (enligt mig) "konstiga och DÅLIGA" boken. Under tiden gjorde jag och två andra massage (stavning).
Därefter slutade vi, ÄNTLIGEN!!
Jag och Linn cyklade hem. Väl hemma tog jag lite mellis och kollade på WinxClub (jag tror faktiskt jag börjar gilla det, det är faktiskt ganska bra xP)
När mamma mm kom hem så fortsatte jag att kolla på tv. Lite bollibompa (min lilla syrra) och bobster mm. Sen gick jag upp och började blogga och nu sitter jag här och bloggar. När jag är klar ska jag nog vara en stund till vid datorn och sen blir det sängen xP
Bye Bye xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0