♥Alexander Rybak♥Fairytale♥NORGE♥

HALLÅ!
Idag var jag bara inne och kollade på tv hela förmiddagen. Men sen på eftermiddan/kvällen så tvingade mamma och pappa mig att gå en sväng på golfbanan =/ Det var väldigt tråkigt =(
Vi kom hem 20:00 då kollade jag på babben & co och sen så klart EUROVISION SONG CONTEST.
Jag kollade på HELA. Inget år tidigare i mitt liv har jag lyckats holla mig vaken HELA programmet. Och jag måste bara säja det: VILKEN FINAL. Det ända dåliga bidraget tycker jag var Bosnien... Och jag måste erkänna en sak. 
JAG ÄÄLLSSKKAARR ALEXANDER RYBAK OCH FAIRYTALE OCH ATT DEN VAN!!!
Jag vet att jag skrev i mitt förra inlägg att jag hatar honom men asså... Det var då =P
Kolla första gången jag hörde det, var nog på inför eurovision..., så tyckte jag bara att ALLT var överdrivet; "smilet", dansen, fiolspelet ALLT. Men andra gången, i semifinalen, hade jag ju bestämt mig för att jag hatede det, men jag började nog känna på mig... Sen la jag upp den här på min blogg. Då känne jag att jag kommer att ÄLSKA den här snart. Och när jag såg den i finalen så sprack jag av LOVE till honom!! =P Och det var ju himla kul att det blev en nordisk seger "pall"!!
1 = NORWAY så klart!!
2 = ICELAND, kul för dom men kanske inte min favorit:
3 = AZERBIJAN (stavning) Det här var nog min favorit, förutom sverige och norge så. Och med nordisk seger "pall" menade jag så klart att Azerbanjan hade ju "typ" svenskt bidrag. Med svensk sångare, svenska dansare, "prodocent" och låtskrivare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0