VARMT VARMT VARMT!!!!!

Idag gick jag upp kl. 10. Då dushcade jag sen städade jag mitt rum. När klockan blev 10.40 så kollade jag på WC. Därefter cyklade jag, pappa o vicke till badet (det som vi har varit på ganska ofta de senaste veckorna). Och på vägen dit handlade vi två hamburgare var som lunch. Innan vi åkte hem (ca. en timma senare) så köpte vi varsin slash till vicke o mig. Och för att vi skulle hinna bada en snabbis innan vi var tvugna att åka hem så drack/åt vi lite slash sen sprang vi och hoppade i vattnet, sen tog vi lite mer slash sen badade vi lite till o.s.v. xD Dessutom så satt pappa med slashen i skuggan så fastän att det var typ 30 grader varmt elr nått så FRÖS vi!!!
När vi kom hem så åt jag lite korvstråganoff. Sen skulle vi ut och paddla. Och vi skulle ha med oss två kajaker och en kanadensare så vi fick lite problem med att få på det på bilen, men det gick. Dessvärre tror jag att det kanske typ blev lite olagligt för att det var lite för tungt (men men xP det e ju inte så ofta vi gör så xP). Vicke o jag fick varsin kajak och mamma, pappa o malin fick ta kanadensaren.
När vi kom hem sen så var klockan ca. 20 (!!!) Då satte jag mig och kollade på lite kaleido star av. på yt. Åh de har ja gjort ända tills nu. Och jag ska någ kolla på nått mer av. efter att jag har bloggat färdigt med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0