♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Grattis på 13 års dagen Hedvig!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tja!
Idag var morronen precis som vanligte. Och idag fyller Hedvig år (så GRATTIS hedvig igen xD) så jag la ner mycket tid på morgoner med att göra ett "ja måhon leva" sms, hehe. 
Första lektionenvar engelska men då hade vi inte engelska utan vi utvärderade lite olika saker. Bl.a. Klassrådet och Elevrådet. Sen var det SO. Och då bjöd Lasse (våran SO lärare) på glass (piggelin). Medans han var inne på vetgirig.nu och visade oss den sidan. Det är en sida där man kan köra frågetävlingar om allt möjligt och man lär sig mycket där också. Sen var det kör och då började vi med att lyssna på nån JÄTTE duktig sydafrikansk kör (inspelat) som gjorde oliga ljud från djungeln. Bl.a. oskan, regn, grodor, fåglar och mycket mycket mer. Och jag låvar det lät verkligen som det!! Sen värmde vi upp och sjöng lite olika sommar sånger. Sen avr det lunch och det var ris och nån fisk i curry sås. Fisken smakade jag inte men det var jätte gott med riset och currysåsen!! Sen var det musik och så fick vi ha en vikarie, Andreé, och alltså han är den SÄMSTA läraren som finns!! Det blev hel kaos men vi fick iallafall lära oss "sommaren är kort" på gittar och i slutet av lektionen fick vi spela och sjunga upp den fyra och fyra för hela klassen. DET VAR PINSAMT!!
Sen var det svenska och så jobbade vi med "boken om mig själv" jag kom inte så mycket längre =/
Sen var det idrott. Och efter att det var sista lektionen på terminen så visste vi att det skulle bli fritt. SÅ då "orkade" jag inte byta om. Då spelade jag, Alex och Yoo 21:an. I början gick det JÄTTE dåligt för mig, det stog 6 till mig och ca. 12 till dom andra. Och då var jag väldigt flummig. Men sen blev jag trött på att Yoo hela tiden retades med mig och sa "du kommer inte få nåra mer poäng". Så då satte jag massor av två poängare och på väldigt kort tid kom jag om dom och det slutade 17 till mig och ca. 16 till dom andra =) Sen cyklade jag och Linn hem.
Väl hemma kollade jag på House och Winx Club sen jobbade jag med "Boken om mig själv" resten av eftermiddan.
Och nu bloggar jag xD Och efter det ska jag sova...


Kommentarer
Postat av: Hedvig

TACKAR :D<3

2009-06-17 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0