Mcdonald idag, MUMS!!!

Tja! Idag vaknade jag vid 9. Då gick jagupp och kollade på SLM (sommarlovsmorgon) medans jag åt frukost. Därefter städade jag mitt rum. Sedan duschade jag och när jag precis hade stängt av vattnet så kom vicke hem och jag fick springa ner och öppna för han hade inga nycklar, med morronrock xP När jag sen hade gjort mig iordning och satt på mig kläder och allt så cyklade jag och vicke till mcdonalds. Vi fick två fina gröna glas xP När vi kom hem så gick jag upp till datorn. Och resten av eftermiddan tills mamma och pappa kom hem så satt jag och fixade med mina nya spellistor på yt: en med alla av. från sesong 2 av WC (winx club), en med alla av. från sesong 3 pch en med alla av. från sesong 4. DET TOG JÄTTE LÅNG TID!!! När mamma o co kom hem så åt vi kvällsmat, ny potatis och falukorv. Därefter gick jag tillbaka till datorn och då fick jag se att ALLA av. av Kaleido Star också finns på yt, så om jag inte har nått att gör imorrn så ska jag göra spellistor och kolla på dom. 
När kl. blev 20.40 kom jag på att mean girls gick på tv:n så jag började kolla på det och nu bloggar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0