Städ -och flyttdag! =/

Tja idag blir det nog ett ganska kort inlägg, för det har inte hänt så mycket och för att kl. är 21.40.
När jag vaknade idag såtyckte jag faktiskt inte att mitt hår var så fett så idag duchade jag faktiskt inte =/ Sen gick jag ner och pappa vofflade mitt hår lite mer, för jag hade missat på nåra ställen igår när jag gjorde det själv xP. Sen kollade jag på slutet på Se upp för dÅrarna, dÅrarna stängs(xP), för den gick på tv400 (elr tv4 film elr nått kommer inte riktigt ihåg). Och just det idag tog jag på mig (enligt mig) SKIT snygga kläder; Ett långt vitt linne (det jag köpte igår), ett kortare lite gråaktigt (JÄTTE SNYGGT) linne, jeans thaits (orkar inte stava xP) och ett av mammas skor: ett par jätte snygga svarta klackskor med hög klack (jag fick ångra att jag tog dom sen, men kommer till det då). Sedan cyklade jag till skolan. Och vi började med att Marie läste ut Svikarboken (det var 50 sidor så det tog en himlatid, men den var faktiskt ganska bra så det gick an). Sen gjorde vi typ en lek. Alla fick varsin plast tallrik, och på den fick man skriva sitt namn och sen skickades alla tallrikar runt så att alla fickskriva på dom. Mina "komentarer" var: BÄST<3, Fortsätt blogga i sommar! / Hanna (det ska jag göra :D), BÄST, Ha det MEGA bra!, Ha det bäst i sommar, Gladsommar Emma =D, =), Snälla, As snälla, Ha en bra sommar, Hej, ..., Ha det super gött i sommar (MP), Ha det bäst i sommar. Hoppas du har kul. / Alex, Mycket bra och Mysig.
Sen började vi städa och flytta upp allt som vi skulle ha kvar till vårat nya klassrum, för vi ska få ett nytt i 7:an. Och när vi ÄNTLIGEN var klara så var klockan kvart i 12 och då gick vi ner och åt. Sedan träffades vi i klassrummet igen 12.15 och då slutade vi.
Då cyklade jag, Linn och Alex upp på stan. Där kollade vi först på gina (för jag var tvungen att köpa en vit koffta till skolavslutningen), och där hittade jag två st. som jag gillade men hade inte med mig tillräckligt med pengar då. Sen var Alex tvungen att gå på toa så då gick vi till Mcdonalds, och nu kommer vi till "det fick jag ånga senare". För då hade jag SKIT ONT(!!!!!) i fötterna ='(. Sen gick vi till lindex och efter det LÄNGTADE jag hem så då cyklade vi hem. Väl hemma var jag inne lite på datorn och bl.a. laddade jag ner Mitchel Mussos skiva. Sen kollade jag på House och Winx Club. Därefter fick jag cykla upp på stan för jag skulle möta mamma och handla den där kofftan. Och vi skulle mötas på en frissa. När jag kom dit så satt hon där och klippte sig, men det var två andra där också och bara en frisör så det tog JÄTTE lång tid!!! Men till sist gick vi till gina och köpte kofftan. Därefter cyklade jag hem. Och då åt vi kvällsmat, det var visserligen bara mackor men ändå. Därefter gick jag upp och städade mitt rum, och jag är jätte nöjd för det blev super bra xD. Sen brjade jag blogga och nu sitter jag här...
Ojj då det blev vist inte ett så kort inlägg idag xD hehe...
PS. Har ni märkt att jag nästan slutar alla inlägg med ... 
Det har jag för jag gör det med flit xP xP xP xP xP xP xP xP xP xP...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0