Hans <33333 (min nya SUPER söta kusin)

När jag vaknade idag så kollade vicke o jag på SLM medans vi åt frukost. Undertiden så ringde farmor och sa att hon kunde bjuda oss på entren till ett jätte roligt lek ställe, typ en jätte stor lekpart inomhus. Och där är man i tre timmar (asså det är det man betalar för) och vi skulle vara hemma 14 så vi var tvugna att vara där 11. Så då fick vi brottom och vi blev tvugna att äta lunch direct efter SLM så det blev VÄLDIGT tätt mellan frukosten och lunchen. Och till lunch kokade vi ravioli (MUMS!!!). Sen bar det av till lek stället. Där hade vicke o jag JÄTTE kul i tre timmar. Under den tiden så köpte vi varsin glass och så delade vi på en stor pommes och en slasch. Därefter fick vi åka hem ='( När vi kom hem så var jag så svettig att jag sprang upp till duschen (okej, det kanske var en lite överdrift). När jag hade duschat en JÄTTE lång stund så kom pappa och malin hem och då gick jag ut och satte på mig kläder, gjorde mig iordning och städade mitt rum. Sedan kom mina kusiner (asså dom bor typ 5 timmar härifrån) och dom har fått en "ny familje medlem" och han är bara SÅÅÅÅÅ SÖT!!!!!!!!!
När dom hade komit in och packat upp och lite så där så åt vi kvällsmat. Och då var vi VÄLDIGT glada att vi har ett stort bord (dessvärre har vi inte lika många stolar och inte ett så stort kök men iallafall) för att vi är fem i min familj och nu e dom SEX (!!!) i deras familj. Och i höst blir vi kanske också sex i familjen.
Efter maten, som föresten var köttbullar och stuvade mackaroner) så satt vi resten av kvällen och kollade på tv.
Och nu bloggar jag så klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0