Michael Jackson är död!!

Ja, jag har ju redan skrivit vad som hände på morronen så det tar jag inte igen xP Men efter att jag hade kollat på moronsoffan (elr vad det nu var) så kollade jag på sista halvtimman av SLM. Sedan kollade jag lite till på svtB. Därefter kom mamma, malin och vicke hem (vicke hade varit och spelat fotboll) och då åt vi lunch, tickimasala (jaja, jag vet att det inte stavas så xP). Sen åkte vi till ett utomhus bad i stan. Där var vi jätte länge. Vid 15.50fick vi brottom, för jag ville vara hemma kl. 16 och kolla på WC. Jag han precis xP Efter det kom pappa hem och han hade beställt en video kamera som hade kommit under dagen. Så den filmade jag o vicke med jätte mycket till kl. blev 20. Då gick vi inte och kollade på nån sån där "komisk" teater sak. Och nu kollar pappa o jag på den här Michael Jackson saken på svt1. När det är slut så tror jag att jag ska kolla på Suger Rush...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0