Hanna = Haa (Du är jätte snäll Haa xD)

Idag var det segt att komma upp ur sängen! Men när jag till sist kom upp så... duschade jag och gjorde mig iordning som vanligt. Sen gick ja ner och kollade på vakna medans jag åt frukost. Därefter cyklade jag till skolan. Första lektionen idag var spel. Då spelade vi Everybody Hurts. Och då pratade vi lite om min blogg. Jag gav namnet till Sara i min klass (hoppas du läser det här xP) Och så pratade hanna och jag om den. Och hon ville att jag skulle skriva lite om henne och ge henne ett smeknamn så ditt smeknamn Hanna är Haa och till dig vill jag bara säja att du är en av dom snällaste personerna jag vet. Du bryr dig om alla, är alltid glad och är helt OMÖJLIG att bli osams med.
Sen var det engelska och så redovisade en grupp sin talk show. Sen var det idrott. Och alltså det var ju bara en MARDRÖM det var ju helt stek hätt på våran fotbolls plan som vi har gympa på. Vi började med att leka "pepparkaks gubbarna" sen körde vi dopp boll. Och hade vi haft en riktigt sträng lärare hade jag nog fått frånvaro för jag satt mäst i skuggan. Men asså jag var skit trött och det var ju som sakt STEK hett!! Efter det var det lunch och då fick vi som mattanterna skrev "Runda köttbullar med gräddsås". Och alltså enligt mig var dom INTE runda!! =O
Sen var det SO och då pratade vi om Sydamerika. Efter det var det svenska och då redovisade dom två sista grupperna sina talk shows. Det tog inte hela lektionen så den sista stunden gjorde vi lite stenciler. Sedan var det matte. Och då var det inte den här extra gruppen ='( Och så hjälpte jag typ en annan tjej med lite bråk en stor del av lektionen så det blev inte så jätte mycket gjort för mig men jag hoppas att Emelie (som jag hjälpte) började fatta det som jag förklarade för henne. Efter det gick alla andra på NO men då cyklade jag hem och på vägen hämtade jag Malin. Hon var typ helt uppspelt. När vi gick förbi mågra yngre barn som åt mellis så sa hon "hejdå småbarn". Det var lite pinsamt, men som dagis fröknarna svarade "hejdå storbarn" så det blev inte riktigt så pinsamt som det känndes som att det skulle bli. När vi kom hem så spelade jag lite Eye Toy med vicke och hans kompis Simon. När mamma kom hem (ca. 15) så åkte hon, jag och malin till tandläkaren. När dom hade fixat lite med min tandställning så åkte vi hem igen. Då kollade jag på Winx clab. Direct efter det cyklade jag upp på stan där jag måtte pappa vid synsam affären. Efter att jag hade provat typ 1000 bågar till så bestämde vi oss för ett par och köpte dom.
När vi kom hem åt jag kvällsmat sen en glass och sedan gick jag upp till datorn och jobbade lite SO.
Efter det gick jag ner med datorn och nu sitter jag här och bloggar xP... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0