Tårta med tjejerna xP

Idag vaknade jag super sent. Då satte jag mig vid datorn. Sedan ringde La och sa att du skulle baka tårta om en timma (för det är en tårt tävling i morrn i skolan), och sen fick vi hålla på och ringa Yoo och matti och hålla på tills vi kom fram till att vi skulle ses vid 1 hos La. Då fick jag brottom att ducha och äta frukost xP. Sen skutsade pappa mig dit. Och vi höll inte på att hitta rätt för pappa trodde tydligen att jag hittade dit (vilket jag inte gör). Men jag kom iallafall dit. Då hade La, Matti och las mamma redan gjort lite. Dom hade typ laggt ihopp tårtbottnarna och allt som skulle var där i och lite till. Och sen kom Yoo och då började vi att fixa med att dekorera tårtan. Sedan var vi klara med den (jag kanske lägger upp ett kort på den imorrn). Då cyklade jag och jonna hem (hon bor på vägen hem till mig). Sedan stannade jag på stan och där kollade jag på gina trocot efter skolavslutnings klänning (för jag har ju fortfarande ingen) och så kollade jag på game hur mycket the sims 3 kostar. Därefter cyklade jag hem. Och då la jag upp någa nya videosar på min youtube kanal (xMiizx). Sen åt jag kvällsmat, typ ost och skink paj elr nått) sen spelade jag Rollercoaster 3 med vicke. Därefter gick jag ner och fixade lite mer bilder till mig "boken om mig själv". Och nu bloggar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0