Pappa fick åka luftballong mne inte jag =(

Idag vaknade jag vid 10 av att mamma, pappa, vicke o malin åkte iväg till nån fotbolls match. Då gick jag ner och satte mig framför tv:n. Och när klockan blev 10.40 så kollade jag på WC. Sen satt jag vid tv:n i morgonrock resten av förmiddan med xP
Sedan kom dom andra hem. Då åt vi lunch. Därefter TVINGADE mamma mig att följa med och kolla på en till match ='( Det blev 1-0 till vickes lag. När vi kom hem så satte jag mig vid datorn och kollade på lite Kaleido Star avsnitt. Sedan satte vi oss ute på våran nya alltan och grillade. Det blev gris och det var JÄTTE gott!! Precis när vi hade ätit klart så såg vi att det skulle lyfta en luftballong på gräsplätten mitt emot  vårat hus. Så vi skyndade oss dit. Men dom fick ett fel på den ena fläckten som skulle blåsa uppballongen. Så det tog mycke längre tid än vad det skulle att få ballongen färdig men tillslut lyfte den. Och då fick pappa åka med. Det var 12 års gränns. Och vicke e bara 10 så då fick inte jag heller åka för att det skulle blivit orättvist för vicke. Men då satte mamma,vicke o jag oss på alltanen och åt chips och spelade spel, så det blev roligt för oss med. Sen gick mamma o vicke och la sig men så satte jag mig och kollade på Göta kanal. Och nu bloggar jag xP...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0