Grattis allesammans på midsommar afton xP

Idag vaknade jag runt 8. Då gick jag ner och åt frukost med alla min kusiner. Därefter kollade vi på SLM. Sedan åt vi midsommar lunch och då kom farmor och farfar över. Sen åkte vi till typ nån minigolf bana där vi kollade på ett midsommar firande. Där träffade jag Linn. När vi åkte hem så skulle vi handla chips och lite mer men det var stängt på ALLA mataffärer så vi fick ta en mack  (det stavas säkert inte så men nu orkar jag inte bry mig xP). Och då fanns det bara 300 g (elr vad det nu var) och dom kostade lixsom mer än en störrepå ica elr vad som helst men det blev en sån iallafall. 
Direkt när vi kom hem så satte vi igång att göra maten och göra en jordgubbstårta. I det första lagret hade jag jordgubbskräm, i det andra hade jag en MASSA jordgubbar ochlite grädde och överst hade vi grädde och dekorerade med jordgubbar. När det äntligen blev dags att äta den så fick jag börja och jag hade lixsom ätit upp min bit när den sista hade tagit och då tog jag igen. Och sen en gång till och ytterligare en gång till, så jag tog 4 gånger. HIHI, men vadå då?!? DET VAR JU SÅÅÅÅÅÅ GOTT!!!!!! Därefter satte vi oss vid tv:n och kollade på den resten av kvällen. Bl.a den där tetersaken på 4:an (jag orkar inte ta reda på vad den hette=/ ). Och nu sitter jag som vanligt här och bloggar xP...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0