Solig dag var det idag!!! (tack för det solen!!!)

Idag väckte vicke mig kl. 8.20 =( Då kunde jag inte somna om så jag gick ner och spelade DS med honom tills det blev SLM. Efter det spelade jag lite till DS en halv timme. Därefter duschade jag och gjorde mig iordning. Sedan kom vicke hem (han går till en fotbolls arena i närheten och kollar på när vårat A lag elr nått tränar två gånge om dan, SÅÅÅ STÖRANDE!!!) Då ringde vi till farmor och en timma senare hämtade hon upp oss. När vi kom till dom så började vi med att äta lunch, pizza såklart xP Sedan fick vi varsin glass och jag gick ut till en lekpark i närheten och satte mig på en gunga och "bara satt" där i solen. Sedan gick jag upp till tv:n och raderade lite mer av det som jag har spelat in på deras tv. Sedan la jag mig på/i deras hammock och läste lite i Miles To Go. Därefter fickade vi lite, ute i solen såklart. Sen kollade jag på WC och hon skuttsade hem oss. 
När vi kom hem så hade jag INGENTING att göra jag typ gick runt lite och gjorde inte så mycket. Jag spelade lite DS men då kändes det fel att vara inne för det var så soligt ute för en gångskull så då gick jag ut men då såg jag ingenting på skärmen så då slutade jag spela. Och stutsade lite själv, men det var också tråkigt + att det var väldigt varmt och då blir man ju trött direct. Men sen när klockan blev 20 så satte jag, vicke och mamma oss i soffan och kollade på miss marple. När det var slut så satte jag på mig pyjamas, borstade tänderna och satte in tandställningen och sen satte jag mig och började blogga...



Just det jag vill bara säja till dig hanna att när jag skriver så tänker jag typ lite på dig elr nått. Du skrev ju på min tallrick att jag skulle fortsätta blogga i sommar. Typ betyder det att du typ läser min blogg ibland om det är så så kan du väl komentera lite då och då. SNÄLLA SNÄLLA!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0