JAG ÄLSKA JORDGUBBS SLASH!!! <333

Idag väckte pappa mig innan han gick och sa att jag var tvungen och gå ner och lägga mig i hans och mammas säng för att jag skulle passa malin när hon vaknade. Det var jätte jobbigt, för när jag gick ner så vaknade jag ju till och när jag la mig så kunde jag inte sova fast än att jag var JÄTTE trött!! Men efter en stund gick vi iallafall upp. Då kollade vi på SLM. Kl. 10 kom farmor o farfar och då åkte vi och badade. Och där gjorde jag framsteg xP Först var jag uppe på 3:an två gånger och fegade ur. Men en stund senare satt jag ner och hoppade två gånger och ytterligare en stund senare STOG jag upp och hoppade från 3:an, och det är bra för att vara jag för jag har aldrig hoppat från nån av dom där. Innan vi åkte hem till dom (vid lunch) så fick vi varsin glass, elr i mitt fall en JÄTTE god slash med jordgubbssmak!! När vi kom hem till dom så åt vi lunch, köttbullar, potatis och sås. Sen ritade malin o jag lite kollade på ett hannah montana av. och ett wc av. och pusslade lite. Sedan kom pappa och hämtade oss. När vi kom hem var jag inne vid datorn en stund tills kl. blev lite innan 20. Innan vi 20 skulle kolla på alsong på skansen och morden i midsommer så gick jag ut och plockade tre av våra egna jordgubbar. Sedan gjorde vi det jag sa att vi skulle göra. Och nu bloggar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0