Medeltids marknad

Idag låg jag kvar i sängen en jätte lång stund. Sen gick jag upp och åt frukost samtidigt som jag och min brorsa spelade the sims 2. Efter det kollade jag på jätte många avsnitt av Emil i Lönnebärja. Och sen åt vi lunch och då åt vi till Emli hehe. Det var så himla längesen som vi hade chansen att kolla på alla avsnitt (det gick på tv4 film). Sen cyklade vi till en medeltids marknad. Det gillade såklart vicke. Han provade bl.a. en röstning. Så sen när vi skulle cykla hem så fick jag gå och leta efter honom. På hemvägen så stannade jag och handlade chips och gidis. När jag skulle cykla hem från affären så började det att regna och en stund efter att jag kom hem så började det regna mycket mer. Och då satte jag mig vid tv:n och fortsatte att kolla på Emil. Och när det var slut så började Ronja Rövardotter. Efter det gick jag upp och städade mitt rum sen satte jag mig nere vi tv:n med mamma och kollade på nationaldagsfirandet. Sen bytte vi till svt 2 och kollade på Howards End. Och nu bloggar jag och sen ska jag kolla på Veronica Mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0