Inget mer House för sesongen ='(

Idag gick jag upp klockan 8. Då duschade jag och gjorde mig iordning sedan kom mamma, vicke och malin hem, dom hade varit på tanläkaren med vicke. Då kollade vi på sommarlovsmorgon och åt frukost. Sedan åkte mamma, malin och jag till mödavårdscentralen (mamma är gravid, har inte fått nått bra tillfälle att skriva det xP). Det var en vanlig koll och den var väl lite som dom brukar vara xP(jag har två yngre syskon och så skulle jag ha haft ett till men hon kvävdes när hon kom ut ='( ).
Och allt var som det skulle =) När vi kom hem åt vi lunch, "ticimasala" (maten alltså) och för er som inte vet vad det är så är det typ som korvstråganof fast såsen är gul och typ ganska stark och istället för korven så är det kykling, jag tror att det är en indisk maträtt. Sen satt jag resten av eftermiddan och fortsatte att kolla på blue water high på youtube. Sen skulle jag kolla på house men då var det inget ='( ='( ='( så då fick jag vänta tills winx club började och kolla på det. En stund senare kom pappa hem (från jobbet) och då åkte vi och handlade pizza. Och medans dom gjorde den så köpte vi lite mat, chips, godis och hyrde en film (Vi hade iallafall tur med vädret IGEN). När vi kom hem kollade vi på filmen medans vi åt pizzan och alltså det var bland dom SÄMSTA filmer jag har sett. Det hände INGENTING!!! Asså det fans en massa gånger som man liksom sa till sig själv "ånej nu kommer det här att hända" men det hände inte istället hände ingenting det gick typ bra istället (för dom alltså). Sen kollade vi på talang och jag är överlycklig att inte "piano tönten" van. Sen kollade vi på berg flyttar in. Och nu sitter jag i min säng och LÄNGTAR tills jag har bloggat färdigt så jag kan sova xP...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0