Asså jag orkar inte med överskrift idag xP

Idag gick jag upp kl. 9. Då övertygade jag vicke om att vi skulle kolla på SLM istället för fairly and his perents. Och jag van. Och idag var det en sån där bra dag med hydronauterna, den itusågade kaninen och blue water high. Visserligen har jag ju redan sett alla BWH av. sesong 3 men det är ju på yt så jag vill ju ändå se dom på tv:n. Därefter spelade jag DS ända tills farmor ringde ca. kl. 12. Och undrade om jag och vicke ville komma och vara hos dom. Det ville vi så vi bestämde att hon skulle komma och hämta oss en halv timma senare. Då fick jag brottom för jag hade inte satt på mig kläder elr duchat elr nåt. Fast jag orkade inte duscha så jag satte bara på mig kläder och sen packade jag ner min dator och lite mer saker. Därefter satte jag mig på våran nya varanda (som pappa blev färdig med för typ två dar sen) och bara satt där i solen och väntade på farmor. Hon kom lite senare ca. 12.40 elr nått sånt och då åkte vi hem till dom. Där började vi med att äta lunch, som vanligt när vi är hos dom så åt vi billy pizza och pirog. Därefter gick jag upp till deras tv och raderade fler saker av det som jag har spelat in på deras tv. När jag började så var det typ 20 % ledigt och när kl. var 16 och jag satte på nickelodeon för att kolla på winx club så var det 60 % ledigt ganska bra gjort av mig måste jag säja. Efter WC gick jag ut till deras hammock (jag vet: stavnings fel) och satte mig och sorterade mina miley cyrus bilder på min dator i solen. Det gjorde jag ända tills nått JÄTTE äkligt djur typ sattesig på min kynd och bet mig. Då gick jag in istället. Och vid 18 skuttsade farmor hem mig. Och just det jag fick ett par jätte fina träskor av henne.
När jag kom hem så satte jag mig i soffan och myste med mamma och malin. Och när mamma hade bärt henne till sin säng så kollade hon, jag, pappa och viktor på ett jätte roligt program om en familj med en mamma, en pappa, två tviling tyå 6åringar och 6 (!!!!!!!!) st sexlingar på typ 3 år. Därefter gick mamma och vicke och la sig. Men jag och pappa satt kvar och höll på med våra datorer, då började jag att blogga men sen gick pappa och la sig så då gick jag upp till mitt rum istället. Och på vägen frågade jag vicke om han ville spela DS med mig när jag är klar med  bloggningen. Och han sa typ kanske jag la sig i min säng så nu när jag är klar så ska jag väl se om han vill. Men vi får se om han vaknar elr om han e för trött för han typ snarkar xP...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0