Musik provet var puckat =/

Hej!
Idag var min morgon precis som vanligt. Sen kom Alex vid halv 8 så då hoppade vi en stund tills Linn kom. Då cyklade vi till skolan. Idag var första lektionen franska. Och klantig som jag är så hade jag glömt franska mappen hemma. Men som tur var så kollade vi bara på franska filmer så det gjorde inget. Sen hade vi SO. Då fick vi välja ett land i sydamerika att jobba vidare med, jag valde Chile och jag blev klart med det på den lektionen. Det måste jag säja var bra gjort av mig xP Sen hade vi svenska och då jobbade vi med "Boken om mig själv". Och alltså hela lektionen satt jag och planerade boken för den skulle vara i A-5 och vi skulle göra olika kapitel. Efter det var det musik prov. Och alltså det var ju bara HUR svårt som helst. Hon hade ju inte gått igenom ett skit av det där. Och jag har gått på piano sen jag var 5 år så man kan ju förstå att dom anndra inte fattade ett SKIT!! =/ När vi var färdiga så fick vi gå men vi fick inte gå till lunchen (för då blir dettyp kontsigt i matsalen) och Jonna var inte färdig förän precis när lektionen var slut. Och när vi komner vi matsalen så fick vi stå i kö i ca. 20 min =/ Snacka om att vi var hungriga när vi fick komma in. Och det var "hemmagjord Mousaka med kärlek" elr nått det var inte gott. Sen var det matte och det var en ganska lugn och skön lektion fast jag gjorde ändå typ bara två tal elr nått. Sen var det svenska och då läste Marie (min lärare) i en bok som hon håller på och läser nu. Undertiden så gjorde jag och Yoo masage (vi sitter bredvid varan xP)
Sen cyklade vi hem och då regnade det ='( Väl hemma kollade jag på House och Winx Club. Sedan satt jag i soffan och jobbade med min SO bok resten av eftermiddan till kl. var 20 då kollade jag på Äntligen hemma och efter det House. Och nu bloggar jag xP...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0