Tandläkaren =/

Imorse vaknade jag vid 9. Då kollade jag, malin o vicke på SLM (för från o med nu har inte malin nått dagis). Sen kom farmor. Då duchade jag och gjorde mig iordning. Därefter åkte vi till henne. Där började jag med att kolla på ks i en timma. Sedan åt jag lunch, pizza xP Sen skuttsade farmor mig till tandläkaren.Och där fick vi köpa en äcklig sörja som jag ska skölja munnen med två gånger om dan i tre dagar (jag börjar imorrn). Och jag ser INTE (!!!!) framemot att använda den!!! När vi kom tillbaka till farmor o farfar så badade malin i en PYTTELITEN "pool" som farmor o farfar har. Och då satt jag med vattenslangen och sprutade vatten på henne. Men sen sprutade hon vatten på mig och då tog jag på mig bikini och la mig i "poolen" jag med och jag fick igentligen inte plats, men på nått vis så gick det xP Sen åt vi jordgubbar och dom var bara SÅÅÅÅÅÅÅÅ goda!!!!! Därefter "badade" vi lite till. Sen kom pappa och hämtade oss. Väl hemma kollade jag på av. 26 (det sista av.) av första sesongen av ks. Och nu bloggar jag...
PS. När jag kom hem från farmor o farfar så fick jag två JÄTTE snygga linnen av mamma som hon hade köpt på vägen hem från jobbet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0