SOMMARLOV!!!

Idag gick jag upp i vanlig tid fast än att jag hade sov morron. Det var för att jag ville att pappa skulle voffla mitt hår, men efter att jag hade duschat och fönat det så blev jag så himla nöjd så då ville jag inte att han skulle voffla det. Så då gjorde jag mig iordning för skolavslutningen istället. Och sen åt jag frukost till tv:n med vicke. När Linn kom och vi skulle cykla så blev jag tvungen att ta med mig en massa saker för att det regnade ute. Jag tog med mig en filt (för jag frös xP), mina regn byxer (för jag orkade inte ta på mig dom, sittunderlägg och så fick jag lägga ner mammas skor som jag skulle ha och ta ett par andra. Men när vi kom fram och hade parkerat cyklarna så bytte jag skot. När vi hittade våran klass och alla hade kommit så tog en kille i klassens pappa kort på oss (det gör han varje år xP). Sedan satte vi oss på benkarna och kollade på skolavslutningen, det var SVIN kalt!! Sedan samlade vi ihop klassen och sa hejdå och fick en skiva med några låtar som vi hade spelat in (orkar inte förklara allt om det). Sen letade jag reda på Vicke, farmor och farfar för varken mamma elr pappa kunde kommar så det var dom som kollade. Och vicke hade med sig fika men eftersom att det var så kalt så ville vi inte fika där i gräset så vi gick till våran gamel mormor som bor en bit bort och fikade där. Därefter så åkte vi först hem till oss för att jag och vicke (som också hade haft skolavslutning) var tvugna att byta om och för att vi skulle till farmor och farfar och jag skulle ta med mig bl.a. min dator till dom. Sen handlade vi lite på vägen till dom. När vi kom till dom så åt vi piråger och billy pizzor, som lunch. Sedan satt jag vid datorn och raderade lite saker som dom hade spelat in till mig på tv:n tills jag mörkte att klockan var 15.40 och jag fick brottom att vyta till 4:an och kolla på house det tog ett tag innan jag "hittade dit". Så jag han typ bara se 10 min av det ='( Men sen kollade jag på Winx Club och därefter tog jag en till pizza och sen åkte vi hem. Väl hemma sorterade jag lite papper på mitt rum tills klockan var 20. För då kollade jag och mamma på Miss Marple, jag tycker att det var SÅÅ himla dåligt att det var en ny "miss Marple" ='(. Sedan gick jag upp till datorn och började blogga. Och nu sitter jag här xP...
PS. NU HAR JAG SOMMAR LOV!!!!!!!! JIPPY!!!!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0