Sista riktiga skoldan!!!

Nämen hej igen xPxP
Morronen var precis som vanligt. 
Första lektionen idag var engelska. Då började vi med ett läxförhör om I was You were He She It was...
Jag tror faktiskt att jag hade alla rätt xP Sen läste Marie i svikarboken medans vi jobbade med Boken om mig själv. Och då blev jag nästan klar xD Sen var det NO men eftersom att vi var klara då så fick vi kolla på film (Mitt i naturen). Sedan vare matte och då jobbade vi inte i boken utan vi lekte typ lite olika lekar. Jag hade helre jobbat i boken för lekarna var inte kul!!
Sen var det lunch. Det var korv stråganoff med ris, jätte gott!! Därefter gick vi ner och skulle ha bild. Bilden skulle börja tio i. Och om inte läraren kommer på 20 min så får vi hål timme. Men när det var tre min kvar till vi skulle få håltimme så kom läraren. Asså vilken otur man har!! Så då fick vi gå in och ha bild. Och jag började med att göra fördigt min "boken om mig själv" och det gick fortså resten satt jag mest och pratade med andra och hade tråkigt =/ Sen slutade vi. När jag kom hem kollade jag på House och Winx Club. Sen åt vi lax och sen satte jag mig vid datorn och bloggade samtidigt som jag kollade på Talang och nu ska jag göra lite annat sen ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0