MYCKET DATOR IDAG!!

Idag gick jag upp vid 10 tiden. Då satt jag vid datorn tills winx club började kl. 10.40. Därefter kollade jag på lite avsnitt av WC på youtube tills det var lunch. Och då hade mamma gjort brockolipaj, BLÄÄ!! Sedan satt jag uppe vid datorn en stund till tills mammas kompis Yvonne och hennes familj kom hem till oss och fikade. Därefter satt jag lite till vid datorn tills det att mamma ville att jag skulle ta hand om malin medans hon, pappa och vicke spelade lite golf. Då fick hon sitta i min säng och kolla på bolibompa medans jag var ytterligare lite vid datorn. Sen satte jag mig lite nere och "myste" lite med mamma och nu sitter jag här och bloggar.
Å när jag är klar så ska jag ställa in så att jag spelar in veronica mars i natt för det orkar jag inte vara vaken och kolla på inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0