"Lattiolajban dan" (stavas nog inte så menskit samma xP)

Idag fick jag cykla själv till skolan för varken Linn elr Alex cyklade ='(.
(Idag var ingen vanlig dag utan idag var det "lattiolajban dan" (stavas nog inte så men skit samma xP), det är typ en rolig dag med bl.a. fotbollsmatch 9 mot lärarna, utklädning och tårttävling). Dagen började med att vi kollade på fottbollsmatchen 9 mot lärarna (BORING!!). Sen var det några som gjorde några uppträdanden som vi fick kolla på. Därefter skulle vi utse vilken av klassens tårtor som skulle komma vidare till skälva tårttävlingen. Och jag hade bakat tårta med Matti, La och Yoo (det gjorde vi ju igår) och vi vann =/ fattar det inte riktigt. Sen åt vi lunch, det var nån räk sås med ris, jätte gott vaktiskt. Därefter fick vi rösta på vilken av tårtorna som skulle vinna (alltså av alla klassers tårtor). Det var nån sommar tårta som van. Sen fick vi äta alla tårtor. Våran var skit äcklig, men jag åt av några andras tårta för den var JÄTTE god (jag åt ytp en fjärde del av det (xP). Sen cyklade jag och Matti upp på stan. Där handlade jag en vit klänning (till skolavslutningen) och ett vitt, långt linne från gina. Och efter det kollade vi lite på Åhléens, där köpte jag såna här typ handukar som man tar bort smink med. Sedan cyklade jag hem. Väl hemma kollade jag på House och Winx Club. Därefter tästade jag några av mammas skor och jag hittade ett par JÄTTE snygga höga skor som jag förmodligen ska ha imorrn till skolan =) Sen satte jag mig vid datorn och nu bloggar jag. När jag är klar så ska jag nog tästa att "voffla" mitt hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0