Mina nya glasögon har kommit!!

Mirronen var pracis som vanligt. 
Första saken vi gjorde idag var en sak som vi kallar "stenhammar samlingar". Alla årskurser gör det försäj. Och vi går till en sal och där inne ska vi sitta HELT knäpp tysta. Medans rektorn pratar. Och idag pratade han om att en bild säjer mer än 1000 ord. När vi kom tillbaka till klassrummet så kom kuratorn och berättade lite för oss hur det hade gått i dom där intervjuerna som jag tror jag skrev om för några veckor sen. Sen jobbade vi med lite allt möjligt fram till rasten. Efter den så var det språk och då kollade vi på film. Sen var det lunch och det kommer jag inte ihog vad det var xP Därefter matte och då jobbade jag ganska bra xD Sedan var det NO då gjorde jag och min grupp färdigt våran bratz. Sen var det svenska och då började vi med att fortsätta med våra "boken om mig själv" böcker och i slutet av lektionen läste Marie i "Svikarboken" tror jag det är hon läser. Sen slutade vi och då cyklade jag hem och kollade på Winx Club. Sen åkte jag upp på stan och måtte pappa vid synsam. Där fick jag mina glasögon xD När jag satte på mig dom så kändesdet väldigt konstigt men jag får hoppas att det går över xP Därefter gick vi till ett ställe där det stogfolt från dom olika partierna. Medans pappa pratade med nån där så hittade jag Linn och Louise och vi fick helium ballonger och godis påse (det var bara två fickar där i). Sen gick pappa och jag och köpte RIKTIGT marknads godis (för det var ju marknadsaffton elr nått). Sen cyklade vi hem och då kollade vi lite på tv och efter att jag hade chatat på pappa i två timmar så tog han äntligen fram skannern och började installera den (för vi skulle skanna och skriva ut några bilder på mig som jag skulle ha i "boken om mig själv") men det tog typ ytterligare två timmar så sen när vi kunde börja skanna var klockan typ 21 elr nått. Och när vi till sistvar klara så var klockan ca 22.30. Då gick jag och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0