Farmor jag ÄLSKAR dina bullar!!! <3

Idag vaknade jag som vanligt ca. 9. Då kollade jag o vicke på SLM medans vi åt frukost. Därefter duschade jag sen kom farmor o farfar och hämtade oss. När vi kom hem till dom så åt vi lunch. Och för en gångsskull så åt vi inte pizza utan köttbullar, brunsås och potatis. Och jag HATAR köttbullar, men idag gillade jag dom faktiskt så jag åt 6 st. Därefter åkte vi till en konstgjord sjö. Men vattnet där var verkligen SÅÅÅ ÄCKLIGT. det var grönt och hade typ massa döda flugor på ytan plus att det STANK!! Det ända fördelen var att det typ inte fans några levande djur i den. Vicke o jag började med att gå till vattnet men då doppade bara han sig för jag tyckte att det var SÅÅ kalt och äckligt. Sen gick vi upp och solade en lång stund. Därefter fickade vi lite, bulle och saft (JAG ÄLSKAR DINA BULLAR FARMOR!!). Sen var jag så varm att jag bara SÅÅ ville bada så då doppade jag mig. Och det var inte långgrunt där så vicke o jag fick inte simmaut så långt eftersom att farmor och farfar inte ville bada, men vi simmade iallafall ut en väldigt lång bit. Åh när man väl var i så tänkte jag inte så mycket på att det stänk och var äckligt vatten. Däremot när jag sen kom upp så märkte jag att jag också stank och att det var en massa döda flugor och sånt på mina ben. Det var ÄCKLIGT!! När vi hade torkat så fick vi varsin glass. Därefter åkte vi hem. Väl hemma kollade jag på WC. Sen tog pappa lite bilder på mig när jag hoppade, och filmade lite. Sen kollade hela familjen på morden i midsommer, elr tja inte malin då men nästan hela familjen. Och nu bloggar jag...
PS. Nu kommer jag på att jag inte har ätit nån kvällsmat, och det konstiga är att jag iallafall inte är hungrig =/...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0