BLUE WATER HIGH SEASON 3 <333

Tja! Idag vaknade jag ca. 9. Då skyndade jag mig upp och kollade på sommarlovsmorgon. Det var riktigt bra idag xP Alltså inte Nick och det andra jag menade programen. Hydronauterna var väl inteså bra men ett av dom bättre iallafall, den itusågade kaninen är ju bra, bara så dåligt att man inte får veta hur han gör ALLA trick xP, och den nya seasongen av blue water high ÄGER!!!!!!!!!!!!!!
Därefter åkte mamma, malin och jag och handlade. Det blev faktiskt en hel del och efteråt handlade vi jordgubbar <33333333333!!!!!!! Sedan åkte vi till blommsterlandet. Där handlade vi tre blommor. När vi kom hem så var jag uppe vid datorn typ hela tiden tills det var lunch och då blev det lasange(JAG HATAR DET!!!). Så mamma gjorde staggeti och köttfersås till mig istället, TACK MAMMA!!!!! Sedan satte jag mig vid datorn igen och då hittade jag alla avsnitt av blue water high så resten av eftermiddan/kvällen har jag suttit och kollat på dom (jag har visserligen bara kommit till 9:de avsnittet men ändo) förutom när jag kollade på house och winx club och när vi åt kvällsmat. Till kvällsmat åt vi korvstråganof, jätte gott!!!
Och nu sitter jag såklart och bloggar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0