Såå snygg platttång!!!

Tja. Idag väckte malin mig redan 7, åhhhhh!! Som tur var gick hon med på att va i mitt rum o kolla på bolibompa en stund då så att jag fick sova lite. Sen så gorde jag mig iordning och vi gick ner och kollade på sommarlov 09. Efter det så hämtade farmor o farfar upp oss och vi åkte till badet (om ni undrar varför jag inte säjer vad det är för bad så är det för att då kan man lista ut från vilken stad jag kommer och det får jag inte säja xP, fast jag kanske säjer det snart iallafall). Där mötte vi Yo, vi hade bestämmt att vi skulle träffas där xP Sen badade vi till 13 då köpte vi varsin slash o en chips påse. Sen åkte vi hem till mig. Då åt vi pirog. Efter det gjorde vi lite olika saker, stutsade, hade vatten krig o va inne lite på datorn. Sen runt 21. Då satte jag mig ute vid datorn och då blev jag bl.a. medlem på den här sidan:
Det är en sida som är 100 % GRATIS!! Där samlar man poäng och så får man presentkort och biobiljetter. Klicka bara på bilden och bli medlem. 
Och så hittade jag den här:
Den finns att köpa hos eleven.se. Ja tycker den rosa är skit snygg! 
Nano-serien från Vidal Sassoon har plattor av keramik & tourmaline vilka hjälper till att bevara hårets färgintensitet samtidigt som du får en superglansig finish. Plattången är endast 2 cm tunn! Plattången värms upp snabbt och kan ställas in på en temperatur som passar just ditt hår Maxtemperatur är 200 grader. 
Pris: 
399:- hos Eleven 
395:- hos Halens

Just det jag bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ måste ha dom här fyra sakerna:
xP Och platttången då förståss xP


Kommentarer
Postat av: Elliz96

Emma jag har en sån plattång och färgen är Rosa den suger jag lovar!!! Den kanske låter bra men det är den inte!! Skulle bara säga det syns den 15 ;)

2009-07-04 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0