Harry Potter och Halvblodsprinsen e dålig!!

Jag vaknade 9. Då kollade jag på sommarlov 09 sen åt jag frukost. Klockan halv 11 cyklade vi och badade, i en timma. På vägen hem stannade vi på mcdonalds. När vi kom hem var vi hemma i en timma då gjorde jag mig iordning för därefter cyklade vi till bion (harry potter och halvblodsprinsen). Jag tyckte att det var riktigt dålig.  Dom har tagit bort alla viktiga detaljer, det är INGA "spännande" scener och dom har lagt fokus på HELT fel grejer!!!! 
När vi kom hem därifrån frotsatte jag att kolla på titanic men det stannar hela tiden och så typ fattas det saker(asså det hoppar) så jag bara måste köpa den!! Och jag har namsdag nästa veck, två stucken faktiskt xP hehe. Så jag hoppas att jag kan få den xD Nu sitter jag och kollar på miss marple med resten av familjen men malin o pappa sover, och jag o vicke ska få ta varsin glass.

Dagens test heter Allmänt test 1 
Hur bor du: får jag inte säja xP 
Brukar du komma i tid: ja om jag inte e med min mamma då kommer jag ALLDRIG i tid 
Hur lång är du: 163,5 
Kan du laga mat: Ne jag blir typ nervös av spisen vet inte varför hehe 
Vad jobbar du med/pluggar du: jag går i skolan ska börja 7:an xP 
Vad har du på dig just nu: jens thaits(stavning), vitt linne, annat typ grått linne och en svart kofta 
Har du någon fobi: nja, ibland blir jag bara SÅÅ rädd när jag får nått småkryp på mig jag börjar skrika men det e typ mest på skoj xP
Hade du en bra kväll igår: förutom att det inte var morden i midsommer och att vi inte hade tid att hyra titanic så ja xP
Vilket är ditt senaste inköp: hannah montana 3 cd:n och wild child filmen 
Din favoritdryck på morgonen: ibland e det te och ibland e det oboy 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: att jag "jobbade" en timma på papas jobb 
Har du sovit i din egen säng inatt: japp xD 
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihog
Vem snackade du med senast: typ mamma (hon sitter bredvid mig)
Varm favoritdricka: te elr chokladmjölt 
Favoritdricka när du är riktigt törstig: coca cola
Alkoholhaltig favoritdricka: öhh cider om det nu e alkohol i det (dricker inget annat) 
När gjorde du senast något riktigt dumt: det kommer jag inte heller ihog 
Saknar du någon just nu: kanske xP 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: va min lillebror (då kommer det automatiskt) hehe 
Någon jag stör mig på: VIKTOR!!
Intressen: piano,gympa musikxD 
Senaste person du kramade: mamma tror jag 
Senaste person du ringde: vet inte kanske mamma  
Senaste person som ringde dig: det kommer jag inte ihog
Vad drack du senast: mjölk tror jag 
Vill du ha barn: vet inte tror det. 
Längtar du till din nästa födelsedag: APPSÅLUT!!
Har rakat dina ben någon gång: nepp 
Är du sugen på något nu: nja jag åt nyss en glass så nej 
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: INGA jag hatar kaffe!! 
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: typ nej
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv 
Brukar du baka: ibland
Röstade du i det senaste valet: ne jag e inte 18! 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: mhm 
Vilken låt lyssnade du senast på: nån från den nya hannah montana skiva 
Har någon annan sovit i din säng inatt: nepp 
Vad tycker du är äckligt: spindlar mm
Har du pengar på mobilen: japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0