Hannah Montana 3, Wild Child och mitt bank kort!! <3

Jag gick upp kl. halv 9 då gjorde jag mig iordning. Sen kollade jag på sommarlov 09 medans jag åt frukost (under tiden åkte pappa och lämnade malin hoss farmor o farfar (från o med nu kommer jag börja skriva ff istället) för att vicke o jag skulle få "jobba" lite på pappas jobb, för 50 kr). Kl. 10 åkte pappa, jag o vicke till pappas jobb. Där jobbade vi i ca en timma. Sen åkte vi förbi några affärer på vägen till ff. Bl. intersport o toysras (ja vet inte om det stavas så). När vi kom till ff så fick vi äta lunch där. Sen fick vicke en av farmors gamla cyklar. Sen åkte vi hem. Då satte jag mig vid datorn och typ letade efter titanic (nån stans man kunde se den på internätt) och jag hittade det men det var typ kl. 18 o då blev jag tvungen att gå ner och äta (så jag får fortsätta kolla på den imorrn). Efter maten kollade jag posten och gissa vad jag hade fått:
från cdon.com hade min hannah montana 3 skiva och min wild child film kommit <3
och från banken hade mitt bank kort kommit!!!!!! <3333333
Så nu efter att jag har bloggat färdigt ska jag ladda ner skivan på datorn och sen till mobilen <333

Dagens test heter Dagens-testet (xP)  
DAGENS VILL HA: koden till mitt bankkort xD 
DAGENS KLÄDSEL: mjukis byxor o FULT linne, hehe (jag skulle ha kläder jag inte var rädd om på pappas jobb xP) 
DAGENS FRISYR: typ bara helt normalt som det blir när jag har dushat xP
DAGENS LÅT: vet inte 
DAGENS PLANER: öhhh 
DAGENS SAKNAD: ingen aning xP 
DAGENS DUMMASTE: xP
DAGENS MISSLYCKANDE: hehe
DAGENS KÖP: har inte köpt nått idag
DAGENS GODIS: glass?
DAGENS HUMÖR: typ VET INTE =)
DAGENS CITAT: va, vad e det?
DAGENS ROLIGASTE: lite olika xD hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0