LEGOLAND <3 (förutom att det va så mycket folk där)

Imorse vaknade jag av att dom andra pratade. Ca 6. Då gick jag upp och dushade och gjorde mig iordning. Sen åt vi frukost. Därefter åkte vi till legoland. Det avr SMOCK FULT med folk. Och vi bestämde oss för att dela på oss. Mamma o malin stannade där vi var och jag, pappa o vicke gick bort till dom lite större sakerna. Vi bestämde då att mamma o malin skulle komma bort till en av dom sakerna om en stund. Första saken til åkte var det ganska lång kö på och den va jätte tråkig. Så då gick vi bort till dom här armarna som man bestämmer själv hur dom ska gå. Men den gillade inte jag förra gången vi var på legoland så den åkte pappa o vicke själva. Där tappade pappa sin kamera (asså när dom åkte) så då fick vi vänta en stund o sen gick den som hade hand om den åkatraktionen ner och hämtade den. Och vi blev alla SUPER förvånade när vi märkte att det inte fanns en ända repa på den, fast sen hittade vi ett ställe som det var av skaft lite på och det var ett hörn men ändå en kamera BORDE inte klara ett sånt fal tycker inte jag, fast vi är ju alla JÄTTE glada att den gjorde för det var en JÄTTE dyr kamera. Därefter gick vi tillbaka till den första (där vi skulle träffa mamma o malin)men där var inte dom så då fick vi bara gå runt i där inne och leta. Det gjorde vi en JÄTTE lång stund tills klockan blev ca. 13 då var vi SÅÅ hungriga så då gjorde vi en sista koll där vi skulle träffa mom och DÅ hittade vi dom längst fram i en kö till en resturang elr nått så då fick vi äntligen mat. Jag fick en jätte stor, jätte god kyckling sak och pommes. Därefter gick mamma o vicke och kollade på lego staden. Medans jag o pappa tog en vända med malin så att hon fick åka lite också men vi han typ bara åka tre saker dels för att det var SÅÅ långa kööer och dels för att vi bara hade en timma på oss (för sen skulle vi möta som andra vid lego flygplatsen. När vi tillslut kom till lego flygplatsen (för det var helt smock fult överallt asså t.o.m. där man gick) så hittade vi dom och då gick vi in i lego affären och då köpte jag en JÄTTE söt nalle:
 - den e sötare i verkligheten xP
Sen åkte vi tillbaka till hotellet och åt kvällsmat. Idag var barn buffen bl.a. chicken nuggets o pommes (MUMS!!). Och nu ska jag äntligen strax få gå och lägga mig xD
PS. ÅK INTE TILL LEGOLAND NÄR DET E HÖG SESONG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0