GRATTIS JONNA PÅ DIN 13 ÅRS DAG!!!!!!!!!!!!!

Imorse sov vi ganska länge, iallafall mot hur länge vi har sovit dom senaste dagarna, för jag gick upp ca. 8. Då gick vi ner och åt frukost. Sen tog vi en prommenad in till centrum. Det är ingen stor stad vi bor i direkt men det fanns iallafall nåra affärer. Och vi hittade en affär med JÄTTE snygga kläder. Tyvärr hade vi inte så mycket danska pengar med oss så jag kunde inte handla så mycket. Men jag kunde iallafall handla en super snygg svart-blå randig tunika och en randig klänning. När vi hade gott runt bland affärerna en stund åt vi mat på en pizzeria. Vi tror att vi råkade få drickan gratis, men det e ju bara bra för oss. Därefter gick vi tillbaka till hotellet och hämtade badkläder för sen gick vi till ett badhus i närheten. Där hoppade jag (och dök) från en trampolin för första gången i mitt liv xD det var faktisk JÄTTE kul!!! Runt 17 gick vi upp och gick tillbaka till hotellet. Där gick vi ner och åt kvällsmat. O nu sitter jag o har video samtal med Yoo som fyller 13 idag. Det här e till dig xD:

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR!
JA VIST SKA HON LEVA, JA VIST SKA HON LEVA, JA VIST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR!

ÅH NÄR HON HAR LEVAT, ÅH NÄR HON HAR LEVAT, ÅH NÄR HON HAR LEVAT UTI HUNDRADE ÅR!
JA DÅ SKA HON SKUTAS, JA DÅ SKA HON SKUTAS, JA DÅ SKA HON SKUTAS PÅ EN SKOTTKÄRRA FRAM!!

HIPP HIPP HURA HURA HURA HURA HURA HURA HURA HURA HURA HURA HURA HURA HURA!!!!!!!!!!!!!

BARA BAM BAM BAM BAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

GRATTIS JONNA!!!!!!!!!!!!!

Kl. 20 ska vi ha mys och kolla på miss marple.

Kommentarer
Postat av: Elliz

Du det är snällt av dej att skriva grattis Jonna i din blogg på hennes födelsedag med ett stort inlägg som berättade att hon fyller 13 men den Dan jag fyllde år skrev du inget bara sista testet!!! Man blir faktist sårad!!!!! Du kanske tycker att det är en liten grej men det är inte så kul!!! Jag vill inte läsa din blogg mer om du bara skiter så i mig och när vi va på hp premiär berättade du inte heller att vi hade bestämt att voskulle sitta brevid varan eller nått sånt!!!!!! Det är ju skit kul att du uppskattar mig så mkt!!!! Skulle bara berätta hur jag känner!

2009-07-22 @ 22:58:05
Postat av: Anonym

2009-07-23 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0