JÄTTE GLASSAR MED 6 KULOR!!

Imorrse efter att jag hade duschat och ätit frukost kollade jag på sommarlov 09. Sen åkte vi till Karlskrona. Där gick vi på Marinmuseet, JÄTTE LÄGNE. Ända till 15 då var vi JÄTTE hungriga så då åkte vi till en mcdonalds. Därefter gick vi på stan en liten stund. Sedan köpte vi glass på Glassiären, allasom har köpt glass där vet hur MYCKET glass man får där ("en kula" = tre kulor där xD). Vi tog med oss glassen och åt den i bilen. Och det var ju riktigt dumt för det blev ju kladdigt i hela bilen! xP
Direkt när vi kom hem till mm hade mormor gjort iordning mat. Och då mådde jag typ illa så jag åt typ ingenting xD
Nu kollar jag på blue water high.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0