Sista testet ='(

Idga har jag typ suttit vid datorn hela dan. Jag har bl.a. försökt se mer av titanic och kollat på camp rock på yt. Det finns inte så mycket mer att skriva hehe så jag går direkt till dagens test xP
Dagens test (xP) heter Allmänt test 2 (ps. det här är det sista testet =( )
Vilken svordom använder du mest? ja vet inte jag svär faktiskt ganska mycket så jag vet inte vilken jag använder mest
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 8:50
Var köper du dina matvaror ifrån? öhh vi handlar typ mest på ica? 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? JAAA!!! 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? vet inte, det finns så många saker jag skulle vilja ha
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ne inte vad jag kan minnas 
När var senast någon stötte på dig? typ dagis xP 
Vad åt du till middag senast? grillad kykling med potatis sallad 
Kan du vissla? har kunnat men nu SUGER jag verkligen på det, hehe
Tittade du på tecknat när du var liten? öhh jag antar det ? 
Äger du några popband t-shirts? jag har en avril lavigne t-shirt? gills det
När flög du senast? tror det var förra sommare ändra i pappas traik elr så var det i ett plan som jag tror heter gråben elr nått =P
Pratar du några andra språk? engelska och så läster jag franska 
Har du gråtit offentligt? ne typ inte iallafall inte sen dagis
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? NEJ! 
Vad har du med dig in på bion? poppcorn? drika?
Vad har du för väder? typ ganska varmt o inte ett moln på himlen
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? öhhh 
När sov du senast på golvet? vet inte  
Vilken är din favorit drink? coca cola 
Gillar du din boendesituation? nja jag gillar var mitt hus står, men det e nästan 100 år gammalt så INGENTING fungerar!! Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? öhhh jag försöker att såva 10 timmar/ natt men det blir nästan aldrig så det brukar bli ca. 8-9 timmar men jag vet inte "hur få jag skulle klara" 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej det kan jag nog inte säja framför allt inte nu på sommaren
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nepp
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 =) 
Tror du på liv på andra planeter? JA 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? vet inte " du suger emma" elr nått xP 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ja jag tror att jag kommer gö det nån gång i mitt liv, fast jag är ganska rädd för det för en gång när jag var yngreså var jag o min familj på ett segelflygfärt och bredvid låg ett motor flygfält. Min mamma e skutsköterska. Och när vi var där så hoppade några falskärm på motor flygfältet och en av dom slog ihjäl sig för att hans falskärm inte veklades ut. Och då fick mamma komma och hjälpa till (fast han var sten död när mamma kom) tilla ambulansen kom, och då följde jag efter mamma. Fast (vilket jag är VÄLDIGT glad över nu) stoppade en av han (som dögs) kompisar mig så jag fick aldrig se honnom. (det där blev kanske lite konstigt men ni som läser det fattar nog xP)
Tycker du om att krama folk? "I gues" (kom inte på nått bra ord för det på svenska) 
Äger du en digitalkamera? japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? öhhhh inga =/ 
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja ibland
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nepp, jag tycker det e SÅÅ töntigt att man får det. Ja visst det var ett levande djur men asså DET ÄR SÅ VÄRLDEL FUNKAR!!! Det e samma sak som att lejon äter antilober osv det e bara att vi är tillräckligt smart att fatta det "hämska" vi gör 
Är du mörkrädd? ja ibland är jag JÄTTE  mörkrödd, men jag börjar på att kunna kontrolera det och säja till mig själv att det inte finns nått i mörkret 
Tre saker du alltid har med dig? mina glasögon, min klocka o min mobil xP typ hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0