SÅÅ mycket cyklande idag!!!

Idag vaknade jag vid 8 då åt jag frukost. Sen ville jag kolla på sommarlov 09 men vi skulle fixa pass till mig o vicke så jag fick göra mig iordning istället. När jag var färdig fick jag veta att pappa hade tagit bilen till jobbet så att vi blev tvungna att cykla pluss att det regnade. När vi kom till polisen så fick vi veta att båda föreldrarna var tvugna att skriva på. Så då fick vi CYKLA till pappas jobb, som är på andra sidan stan (mot polisstationen). Sen kunde vi äntligen göra passen. Och det blev SÅÅ dåligt, min bild (!!) min namntekning mm. Sen cyklade vi till banken och öppnade ett bankkonto till mig. Och där var såklart också båda föreldrarna tvungna att skriva på, men där kunde vi öppna kortet då och komma upp på måndag igen med den andra föreldrern. Så då kunde vi äntligen cykla hem. När vi kom hem var kl. ca 14 =/ Då satte jag mig vid datorn. 
Nu sitter jag i soffan och har fredas mys.

Här e dagens test:

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover?  linne xP
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) typ sidan, hehe
- Hur många kuddar har du i sängen?  tre, lite överdrivet kanska xD
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?  väldigt ofta gör jag de
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? öhh vad e de?? =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0