Lejon parken, såg inte lejonen så jätte bra =/

Idag vaknade vi ca. 6 då gjorde vi oss iordning sen åt vi frukost. Sen åkte vi ner till lejon parken. Där började vi med att gå och kolla på nåra djur sen kom vi till en stor lekplats (med stutsmattor, gungor, gungbrädor, klätterställningar en lång och riktigt rolig hinderbana mm). Sedan åt vi lunch (hamburgare och sån mat), då började det regna. Därefter tog vi bilen och ställde oss i den super långa kön in till vägen som man kunde åka runt inne bland djuren. När vi tillslut kom in så åkte vi runt en lång stund sen åkte vi in bland lejonen. Halva den biten gick ganska fort för där var det inte så mycket kö. Men resten av biten var det en kö som gick JÄTTE sakta och dessutom fans det inga lejon där. När vi tillslut kom ut därifrån så parkerade vi och gick till lekparken igen (då hade det slutat regna). Men när vi hade varit där en stund så började det SPÖ(!!!!) regna. Då fick vi springa tillbaka till bilen, men som tur var blev vi inte lika blöta som igår. Därefter åkte vi vidare ner till Vejen där vi har checkade in på hotellet (som vi nu kommer att ha i knapt en vecka). När vi hade kommit iordning där gick vi ner och åt. Det var JÄTTE god mat (fisk panetter, potatis mos och POMMES FRIT (stavas säkert inte så xP), som barn mat då men jag är ju ett barn xD). Därefter gick vi tillbaka till rummet. Och vi har svenska tv4 och dannska disney channel. Det var the cheata girls (vet att det inte stavas så). Det kollade jag på, och jag är SÅÅ glad att det inte var dubbad till danska för då hade jag inte fattat nått nu fattade jag ju iallafall nästan allt. Oh nu bloggar jag xP 
PS. imorrn ska vi till legoland och sen ska vi förmodligen bada så jag kanske inte hinner blogga imorrn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0