Nya videor på youtube

Idag vaknade jag halv 10. Då gick jag ut och klippte gräset. Sen spelade jag monopol med vicke. Därefter åt vi lunch, lasange ='( jag HATAR lasange!! Sendess har jag suttit vid datorn. Och bl.a. gjort dom här videorna:

Jag är specielt nöjd med dom tre sista xP
Nu ska jag spela nått spel med vicke o sen sova.

Dagens test heter Lycklighets - testet 
[ ] Du har en pojkvän. 
[x] Du har ett eget rum. 
[x] Du har en mobil. 
[x] Du har en iPod/MP3 spelare. 
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans. 
[ ] Du har fler än 2 bästa vänner. 
[ ] Det finns en pool i din gård. 
[x?] Du klär dig som du vill. 
[ ] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan. 
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum. 
[X] Du har aldrig blivit nedslagen. 
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden 
[x?] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på. 
[x] Ditt rum är stort nog för dig. 
[??] Människor använder dig inte för den du är. 
[ ] Du har varit på konserter. 
[X] Du samlar på något normalt. 
[ ] Du längtar till skolan. 
[ ] Du önskar inte att du var någon annan. 
[ ] Du spelar någon sport. 
[x?] Du brukar göra något efter skolan. 
[NEJ!!] Du äger en bil. 
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar. 
[ ] Du är nöjd med ditt utseende. 
[XXX] Du har inget självförtroende alls. 
[ ] Du har aldrig fått IG. 
[x typ] Du vet vad som händer i världen. 
[x] Du bryr dig om folk. 
[ ] Du är nöjd med ditt liv. 
[x] Du kan mer än ett språk. 
[typ inte] Du har ett smeknamn. 
[x] Du har ett husdjur. 
[?] Du kan hela orden från 10 låtar. 
[ ] Du har inga “fiender”. 
[x] Du är en ganska snäll person. 

——————————— 
Total : 19
 0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig. 
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0