One Tree Hill <3

Idag när jag vakade fick jag veta att vicke hade spytt. Så idag har jag suttit på mitt rum hela dagen. Bl.a. har jag fixat med min nya blogg, www.miizphotos.blogg.se. Och så har jag kollat på dom 5 sista avsnitten av one tree hill. Som jag skrev för typ nån månadsen elr nått så kommer inte "lucas och payton" va med i nästa sesong, vilket jag GRINAR över!!!! 
Så då förutsatte jag att dom skulle dö i det sista avsnittet. Så när jag kollade satt jag liksom och sa till mig själv:
"okej, dom kommer o dö snart, dom kommer att dö snart". Och sen i slutet av avsnittet så blev verkligen allting jätte bra för alla. Och dom dog inte, asså jag fattar verkligen ingenting. BETYDER DET HÄR ATT DOM KOMMER ATT VA MED I SESONG 7?????? SNÄLLA kan nån berätta detför mig! Här kommer några bilder från sistaavsnittet, dom kan förvirra dig lite om du inte har sett avsnittet xP
Dom är i ordningen som dom kommer i avsnittet xD

Jag kan bara inte vänta tills The last song kommer ut!!! (en film för dig som inte vet det)

Dagens test heter Mode testet:

Beskriv din stil med 3 ord. ful, vanabe punk-stil 
Vad innebär mode för dig? typ VET INTE xP
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? har ingen, iallafall inte kläd affär
Shoppar du second hand? ne 
Vilken är din favoritdesigner? öhhh, har ingen xP
Vad är din favorit i höst? öhhhhh :O vah?
Hur mycket shoppar du för i månaden? typ vet inte kanske 100 kr. fast när jag vill ha nått klädes plagg så köper mamma det, så JAG handlar typ för 0 kr. i månaden (kläder)
Dyraste plagget respektive billigaste? öhhh orka
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? ne, mer!!
Brukar du tröstshoppa? ne ?
Högklackat eller lågklackat? HELST högklackat men få typ inte det för mamma (asså inte så ofta iallafall)
Vilken är din drömväska? vadå vilken?
Vilket blir ditt nästa köp? hels en sak från bubbleroom men jag tror inte jag får den.
Vilka är dina stilikoner? vah??
Favoritplagg just nu? ett snyggt linne jag har
Favoritaccessoarer? ingen aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0