Skönt dopp på danmarks vest kust!! <3

Idag när jag vaknade hade mamma o malin redan gått ner och börjat äta frukost för dom kunde inte väcka mig. Men när jag hade gjort mig iordning gick vicke, pappa o jag också ner och åt frukost. Sen åkte vi till Esbjerg, det ligger vid danmarks vest kust. Där åkte vi säl safari i två och en halv timme. Fast det var inte så kul, för det första kom man inte så nära sälarna så att man såg dom bra och för det andra såg man bara sälar i typ tio minuter resten av tiden åkte vi runt bland typ olika industrier =/. När vi kom i land därefter åkte vi till en fin bad strand, tyvärr blåste det ganska mycket så det var ganska kalt i luftten men konstigt nog var det riktigt varmt i vattnet så det var liksom JÄTTE skönt att bada, för utom att jag var SKIT rädd för att nått skulle bita mig i tårna elr rumpan elr bagen! xP
Vi kom tillbaka till hotellet runt 17 då tog vi det lungt tills resturangen öppnade 18, då åt vi kvällsmat xP
När jag har bloggat färdigt ska vi ha lite fredas mys med chips, cola o trix (dom kanske inte heter så men jag orkar inte kolla upp det xP).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0