I LOVE TYSKLAND!! <333

Idag gick vi upp ca. 8. Då åt vi frukost. Sen satte vi oss i bilen och körde vi till tyskland. Sen gick vi där i i lite olika affärer. Och jag säjer bara det TYSKARNA HAR SÅÅÅÅÅÅ SNYGGA KLÄDER!!!! Jag hanlade två linnen i en affär, ett rosa långt med typ lite fjärilar på och ett lila också med fjärilar på. Sen köpte jag också ett super stort och jätte snyggt badlakan. I en affär (elr det fans två sånna men iallafall) kostade ALLT 1 euro (ca. 10 svenska kronor) och det fanns typ allt. Där köpte vi en ny borste till mig. Jag skulle ha handlat mer men dom andra orkade inte vänta. Till lunch åt vi mcdonalds mat, och innan vi åkte tillbaka till hotellet i danmark köpte vi lite glass på ett typ café. Killen där pratade en massa språk så vi började beställa på engelska men sen svarade han på svenska så då kunde vi beställa på svenska istället xD
Det tog en timma från hotellet till flensburg (tyskland) så vi var inte tillbaka till hotellet fören kl. 20. Då skyndade vi oss att äta mat. Och nu bloggar jag xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0