He Could Be The One <33333

Idag fick jag sova. till nio. Jag blev chockad (vet inte om det stavas så) när jag vaknade och såg att klockan var 9. Då väckte jag malin och vi åt frukost till sommarlov 09. Efter det så hämtade farmor o farfar oss och vi åkte och badade. Det var jätte kul jag lärde mig att dyka ner utan att anstränga mig ett dugg (från att man simmar alltså). Ca. 13 åkte vi hem till farmor o farfar. Då åt vi mat, köttbullar o pulvermos. Sen kollade jag på tv, kim possibel (stavning) o hannah montana. Därefter skutsade farfar hem oss. Då kollade jag på wc. Efter det har jag varit vid datorn ända tills nu. Och jag har bl.a. lyssnat på den här as bra låten:
Och så har jag kollat på den här ASSS bra episoden av hannah montana 3:
He Could Be The One
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Jag älskar den episoden!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0