jag älskar dig malin! (min lillasyrra)

Hej. Idag väckte malin mig vid 7 ='( Då ville hon "dessbättre" (man brukar säja dessvärre xP)typ lägga sig i min säng o sova, inte för att hon somnade då men det blev iallafall lite lättare för mig att sova, inte för att jag somnade heller då men xP
Sen gick vi upp vid halv 9 o började kolla på tv. Efter sommarlov09 kom farmor o farfar och hämtade oss (vicke, malin o jag) för vi hade bestämt att vi skulle till det där leklandet som vicke o jag var på för nån vecka sen, efter som att det regnade så mycket idag. Och jag gick ju runt med malin o "lekte" med henne. 
I den stora klätterställningen så fans det bl.a. två rutchekanor (nu skiter jag i stavningen xP) som var ganska lika bara att den ena var typ dubbelt så stor som den andra. Och först så åkte vi den stora och då tyckte malin att den var lite läskig, så då åkte vi den lilla. Och den gillade hon, men nästa gång vi åkte den stora så gillade hon den och ville åka den igen och det dåliga med den var att för att komma till den var man tvungen att gå en lång omväg och där var det dessutom VÄLDIGT låkt i tak så jag fick krypa och det var SÅÅ jobbigt!!! 
Efter typ två timmar var jag typ HELT (och man betalar för tre timmar) så då köpte farmor o farfar varsin glass till dom själva o malin och varsin pommes till vicke o mig. Därefter lekte vi lite till innan vi åkte hem till farmor o farfar. Där åt vi lunch, pulvermos o fiskoinnar, sen satt jag vid datorn och typ spelade bubble trubble tills det var wc. Och efter det hämtade pappa hem oss. När vi kom hem så började jag på att städa ur en låda i mitt rum. Och när jag hade plockat ut allt så var det kvällsmat. Och efter kvällsmaten städade jag toalleten (för för det fick jag 10 kr). Där efter gjorde jag lite olika saker på datorn tills klockan blev så sent att jag blev tvungen att blogga för att hinna med det och nu är allt som var i lådan ut laggt i hela mitt rum =( så nu måste jag fortsätta imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0